Puteți urmări
și îmbunătăți vizibilitatea întregului
proces de gestiune în timp real

Soluția Asset Management permite personalului administrativ să economisească timp valoros prin automatizarea și accelerarea proceselor de inventariere mijloace fixe, a obiectelor de inventar și a activelor din compania dumneavoastră!

Vrei să afli primul în ce proiecte mai suntem implicați? Abonează-te la newsletter!

Abonare la newsletter
Sunt de acord cu Notificarea de prelucrare a datelor cu caracter personal.  Informatii suplimentare  aici.

Simplificarea și automatizarea procesului
de inventariere susține continuitatea business-ului!

Asset Management reprezintă o soluție modernă ce asigură gestionarea continuă și inteligentă
a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar de-a lungul ciclului de viață al acestora, prin
utilizarea terminalelor mobile dotate cu tehnologie de scanare a codurilor de bare.

De ce să utilizăm tehnologia modernă
în procesul de gestiune al echipamentelor?

Asset Management-2

DIGITALIZARE

Implementarea unui sistem de inventariere digital se amortizează foarte rapid, eficientizând atât rezultatele, cât și timpul de lucru, iar conectarea echipamentelor permite automatizarea task-urior repetitive din orice business.

Asset Management-3

MOBILITATE

Mobilitatea este foarte utilă în cadrul procesului de inventariere, ușurând comunicarea dintre personalul TESA și operatorii care realizează inventarierea la locație. Chiar daca este vorba de introducere de date sau actualizare date, prin simpla scanare i se furnizează personalului de la birouri informații în timp real.

Asset-Management-4

AUTOMATIZARE

Automatizările accelerează timpul de colectare și de livrare a informațiilor, iar sincronizarea device-urilor mobile cu baza de date permite atât acuratețea informațiilor furnizate și asigură continuitatea operațională.

Asset-Management-5

IoT

Într-un mediu economic din ce în ce mai imprevizibil, conectarea device-urilor oferă scalabilitate în procesarea asset-uri-lor; în același timp, permite realocarea angajaților către task-uri care implică mai mult competențe umane.

Care sunt cele mai importante beneficii ale soluției Asset Management?

Eficiență:

Reduce costurile operaționale, scade considerabil timpul de inventariere, elimină riscul erorilor umane și crește acuratețea procesului de inventariere.

Acuratețe:

Asigură precizia informațiilor privitoare la asset-uri, mijloacele fixe și la localizarea acestora.

Rapiditate:

Permite obținerea informațiilor despre asset-uri, mijloacele fixe și obiectele de inventar simplu și rapid.

Flexibilitate:

Simplifică procesul de control și de urmărire transparentă a gradului de uzură a mijloacelor fixe.

Fundamentare:

Bazează luarea deciziilor asupra casării echipamentelor companiei în funcție de starea constată pe teren.

Integrare:

Cuprinde mai multe module, ce permit generarea de rapoarte pentru diferențele constatate.

Care sunt principalele module ale soluției Asset Management?

Mentenanță
Componentele echipamentelor
Reparații
Management incidente
Raportare

Cum funcționează soluția Asset Management?

De ce să alegi Asset Management pentru gestiunea echipamentelor tale?

Permite continuitatea activității curente a companiei, integrând într-o singură soluție complexă module ce permit gestiunea echipamentelor în timp real, fără întreruperea business-ului.

Eficientizează procesul de inventariere mijloace fixe și asigură remedierea rapidă a incidentelor, oferind acces simultan mai multor utilizatori și integrare cu aplicații externe multichannel (web, mobil, SMS, e-mail).

Asigură vizibilitatea lipsurilor din inventar, cu ajutorul tehnologiei RFID, ce oferă trasabilitate tuturor echipamentelor, de la înregistrarea în evidență, până la etapa de scoatere din funcțiune.

Integrează posibilitatea de eliberare a unor rapoarte predefinite și totodată de conectare cu aplicații software de contabilitate, astfel asigurând control asupra echipamentelor deținute.

Este dotată cu un sistem de planificare pentru stabilirea mentenanței și a reparațiilor, iar printr-o interfață ușor de utilizat transmite mesaje de notificare pentru efectuarea operațiunilor la timp.

Permite operarea de multiple operațiuni asupra echipamentelor: urmărirea fizică (localizarea echipamentului), transferul între gestiuni, înstrăinarea sau cedarea de active.

Testimoniale – Ce spun clienții despre noi

„Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost totdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. La nivel de suport clienți, cred cu tărie că Smart ID deține una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piață.
Acest lucru se vede cel mai bine în evoluția lor din ultimii ani. Lucrăm cu oameni și cu echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerințe, care sunt permanent la curent cu evoluția pieței de automatizări și mobilitate, care sunt dornici să ajute și care vin cu soluții pe fiecare problemă în parte.”

Valentina Ionescu – IT, Business Development & Project Manager DPD

„În toate centrele logistie și magazinele noastre din România activitatea se desfășoară mai rapid și mai eficient, grație tehnologiei de ultimă generație furnizată de SmartID Dynamics. În plus, datorită asistenței complete și service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanță cu cerințele clienților și valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa.”

Iulian Stroe, Director adjunct IT, REWE România SRL

De ce să alegi Asset Management pentru gestiunea echipamentelor tale?

Gestionarea activelor, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar

Include formulare predefinite precum cele de inventar, documente necesare pentru instalare, scoatere din funcţiune sau casare și funcții precum căutare, sortare active și stocarea datelor de trasabilitate a echipamentelor.

Asamblarea activelor, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar

Aplicația permite vizualizarea în timp real a stocurilor de consumabile, a accesoriilor şi a pieselor de schimb. La inventariere, prin scanarea unui mijloc fix, sistemul permite utilizatorului să inventarieze automat și subansamblele acestuia.

Coordonarea și gestionarea activelor înregistrate în baza de date

Asset Management include opțiuni de înregistrare de date privind activele, exportul şi imprimarea de liste. Permite efectuarea de modificări în nomenclatoarele unui MF/OI existent și realizează ștergerea din sistem a unui MF/OI deja înregistrat, în baza unui drept special.

Închidere și deschidere pentru mai multe tipuri de inventar: după clasificare, deținător sau responsabil

Procesul are la bază o decizie și implică introducerea datei și numărului deciziei. Asset Management se interconectează cu aplicația Mobile Inventory pentru a încărca datele necesare inventarierii și permite încărcarea inventarului și în aplicația ERP.

Smart ID oferă asistență tehnică ușor accesibilă:

Permite monitorizarea facilă a echipamentului și software-ului;
Include funcţii flexibile de service și intervenţii minime de securitate;
Integrează o aplicaţie nativă POS şi mod POS;
Oferă posibilități de personalizare în funcţie de reglementările aplicabile industriei.

Resurse

Solicită expertiza consultantului pentru soluția Asset Management

    Informaţii suplimentare aici.

    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • YouTube