7 motive pentru care inventarierea bunurilor companiei ar trebui facuta cu SmartID.Inventory

O componentă importantă în gestionarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe este inventarierea în timp real. Soluția SmartID.Inventory ne permite să automatizăm și să accelerăm procesele de inventariere a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din orice companie, economisind timp valoros al echipelor noastre.

Până de curând, din cauza implicațiilor operaționale, efectuam inventarierea mijloacelor fixe o dată pe an sau când schimbam gestiunea. Este un proces anevoios, care ne dă multe dureri de cap, cu multe activități manuale, de la verificarea numerelor de inventar, alinierea resursei umane ”de teren” cu responsabilul de inventar, până la bifarea fiecărui articol în registre. Inventarul poate dura de la câteva zile la săptămâni și rezultatele prezintă, de multe ori, neconcordanțe.

În companiile viitorului  avem nevoie de răspunsuri rapide și informații exacte. Și avem nevoie de continuitate operațională. Inventarierea corectă este esențială în gestionarea bunurilor și planificarea resurselor. Și acum o putem efectua rapid, nemaifiind nevoie să sacrificăm timpul valoros al echipelor noastre.

SmartID.Inventory este o soluție special gândită pentru gestiunea modernă a asset-urilor, cu ajutorul căreia putem  înregistra și evalua cantitativ și valoric toate mijloacele fixe ale organizației în orice moment.

SMART INVENTORY

Cum ne ajută SmartID.Inventory să eliminăm complet procesele manuale? Soluția include un terminal mobil Motorola MC2180 pe care putem încărca ușor listele de inventariere în format Excel/CSV, cu ajutorul unui cablu de date sau conexiune WiFi sau internet mobil. Datele scanate și înregistrate în format CSV pot fi apoi exportate spre un server sau direct către modulele ERP. Aplicația mobilă suportă sisteme de operare Android și Windows.

Cele mai importante 7 avantaje pe care ni le oferă soluția SmartID.Inventory sunt:

  • Informații rapide și exacte în orice moment despre mijloacele fixe, localizarea acestora și responsabilii aferenți;
  • Introducerea automată (și diferențiată) a subansamblelor odată cu mijlocul fix, economisind timpul echipei noastre;
  • Reducerea riscului de eroare umană în introducerea informațiilor în baza de date;
  • Urmărirea cu ușurință a gradului de uzură a mijloacelor fixe;
  • Generarea de rapoarte pentru diferențele constatate;

Rapiditate în luarea decizilor post-inventar datorită informațiilor și trasabilității operațiunilor de gestiune/inventar (Ex: deciziile de casare în funcție de starea obiectelor de inventar constatată pe teren)

Cât este de simplă soluția? Pentru inventarierea efectivă nu trebuie decât să scanăm etichetele cu cod de bare lipite pe mijloacele fixe sau obiectele de inventar. Dacă un obiect nu se află în baza de date, putem introduce manual detaliile despre codul scanat iar acesta va apărea ca assetextralistă.

O altă mare facilitate este scanarea simultană a unui mijloc și a subansamblelor acestuia. De exemplu, bateria atașată unui automobil poate reprezenta un obiect de inventar în sine. Scanarea tuturor bateriilor dintr-un parc auto ar presupune desfacerea capotei tuturor mașinilor și a cutiilor bateriilor, ceea ce ar îngreuna considerabil procesul de inventariere. Cu SmartID.Inventory atunci când scanăm codul mașinii, se inventariază automat și bateria acesteia.

SmartID Inventory

Ce fel de rapoarte putem face cu SmartID. Inventory? Rapoartele de inventar pot fi customizate la nivel de companie sau la nivel de unitate. Putem monitoriza mijloacele fixe dintr-o secție și/sau la nivel de companie, pentru obiectele de inventar sau pentru propunerile de casare. În plus, dacă este cazul, putem rula separat rapoarte pentru lista de diferențe între evidențe și realitate. În rapoartele de inventar putem găsi informații complete despre fiecare produs, precum denumire, model, producător, timpul de casare, magazia și sediul în care este stocat produsul.

Mai multe detalii, funcționalități și recomandări hardware pe pagina SmartID.Inventory

Leave a comment

Read previous post:
Digital Signage1
DIGITAL SIGNAGE

Sistemele Digital Signage pun la dispoziţia clienţilor cele mai noi şi moderne tehnologii de difuzare a informaţiilor şi mesajelor publicitare,...

Close