Gama completa de echipamente si solutii pentru control acces si pontaj

Noua modificare a Codului Muncii, prin OUG 53/2017 – modificarea și completarea Legii 53/2003, obligă angajatorul să țină evidența programului de lucru al salariaților, cu evidențierea orei de începere și a celei de sfârșit ale programului de lucru și de a supune controlului inspectorilor de munca aceasta evidență, ori de câte ori se solicită acest lucru.

SMART ID vine cu o gamă completă de echipamente pentru control acces și pontaj oferind consultanță în alegerea soluțiilor potrivite, adaptarea produselor alese la situația existentă, livrarea echipamentelor și a softurilor respective, configurarea și punerea în funcțiune a sistemelor respective precum și instruirea personalului care va utiliza aceste sisteme.

Pontaj Electronic – Avantaje:sistem-de-pontaj-control-acces_1

  • Se poate urmări și realiza prezența și pontajul propriilor angajați, semnalarea eventualelor evenimente nedorite;
  • Evidența zilnică a perioadei lucrate pentru fiecare angajat;
  • Creșterea eficienței departamentului de resurse umane prin acces la informații în timp real;
  • Permite definirea unui număr nelimitat de schimburi, concedii, delegații, excepții, pauze de masă, sărbători legale, ore de noapte, etc.;
  • Contorizează nivel de minut a prezenței la serviciu și a timpului lucrat;
  • Generează rapoarte de pontaj (fișa de pontaj colectivă, pontaj pe departamente, pontaj individuală), precum și la listele de abateri (întârzieri, absențe, prezență, etc.);
  • Generarea rapoartelor statistice (medie de întârzieri pe departamente, ore suplimentare lucrate, prezența pe unitate sau departamente,  abateri, etc.);
  • Permite pontare și evidențiere în rapoarte a diverselor activități plus calculul timpilor de lucru într-o anumita secție;

Caracteristici

sistem-de-pontaj-control-acces_3

  • Design ergonomic, elegant;
  • Este ușor de instalat, sigur și fiabil;
  • Ușor și intuitiv de operat;
  • Control acces: Senzor ușă, buton ieșire, încuietoare electrica fail-safe sau fail-secure (releu);
  • Interfața și ghid vocal în limbile română, maghiara și engleză, anti pass-back, anti-tamper, software inclus.

 

Leave a comment

Read previous post:
Smart ID Inventory
7 motive pentru care inventarierea bunurilor companiei ar trebui facuta cu SmartID.Inventory

O componentă importantă în gestionarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe este inventarierea în timp real. Soluția SmartID.Inventory ne permite...

Close