Plată, Livrare și Urmărire Comenzi

www.idmag.ro este platforma e-commerce a companiei Smart ID România. Comenzile plasate pe această platformă sunt procesate de colegii noștri din Smart ID.

 

Întrebari Frecvente
————————–

Cum plătesc o comandă?

Pe idmag.ro poți plăti cu cardul sau prin transfer bancar. În cazul în care optezi pentru pentru transfer bancar plata se face în contul de mai jos, pe caza pro-formei pe care o primești după plasarea comenzii.

Smart ID Dynamics S.A.
Nr. Ord. Reg. Com.: J40/5939/10.06.2010
C.U.I. RO27043917
Sediul : Str. Siriului, Nr.36-40, Sector 1, Bucuresti,
IBAN: RO70 BACX 0000 0007 8854 3000
Banca: UNICREDIT BANK
Capital social: 3.648.743 lei

Care este curierul folosit de www.idmag.ro pentru livrarea comenzii?

În urma procesării comenzii dvs colegii noștri vă vor trimite un numar AWB pentru urmărirea comenzii prin Urgent Cargus sau Fan Curier. Puteți urmări livrarea comenzii dvs aici https://www.cargus.ro/ sau https://www.fancourier.ro.

Când sunt expediate coletele?

Pentru comenzile plasate până la ora 15.00 PM colegii noștri procesează și expediază comanda în aceeași zi, pentru produsele aflate în stocul www.idmag.ro ( exceptând sărbătorile legale).

Pentru produsele aflate în stocul furnizorilor noștri, specialistii www.idmag.ro vor confirma telefonic data aproximativă a procesării comenzii. În general, comenzile aflate în această situație vor fi expediate într-un interval cuprins între 5-7 zile.

Cât costă Livrarea?

Costul transportului pe teritoriul României este gratuit pentru comenzi mai mari de 150 RON. Pentru comenzi mai mici de 150 RON aplicăm o taxă de pregătire comandă în valoare de 35 RON.

www.idmag.ro expediază comenzi si în afara teritoriului României cu condiția achitării în avans a costului produselor si transportului până la destinație.

Cum aflu statusul comenzii plasate pe www.idmag.ro?

Pentru a urmări comenzile este necesar să aveți cont deschis si aprobat de Smart ID România.

După plasarea unei comenzi online pe  www.idmag.ro veți primi un email de confirmare a primirii comenzii sau un mesaj text pe telefonul mobil, în funcție de opțiunile dvs din cont.

Un coleg din Departamentul Sales va lua legătura cu dvs. pentru a verifica dacă produsul comandat este cea mai bună opțiune pentru nevoile dvs de business. În acest fel încercăm să vă ajutăm pentru a elimina orice posibilă neînțelegere legată de performanțele unui produs.

Pot plasa comanda și telefonic sau pe chat?

Puteși opta pentru orice canal preferat – online – chat – telefon. În cazul în care optați pentru comanda prin telefon sau chat consultantul nostru va introduce comanda în sistem și veți primi un email/telefon mobil de confirmare a primirii comenzii.

Ce se întamplă dacă un produs nu se afla în stocul www.idmag.ro?

În cazul în care un produs nu se află nici în stocul www.idmag.ro și nici la furnizor veți fi informat imediat în legatura cu data estimativă a livrarii.

În acest caz data livrarii estimate de colegii nostri variază în funcție de practicile de transport maritim, locația de livrare și produsele pe care le comandați.

Atunci când folosim o firmă de curierat pentru livrarea unei comenzi, ne bazăm pe informațiile și datele de livrare furnizate de către Partenerii noștri.

Produsele comandate pot fi livrate și separat, conform informațiilor de livrare care se regăsesc în coș.

Îmi pot modifica adresa de livrare, facturare introdusă pe idmag.ro?

Accesați profilul dvs. de utilizator prin www.idmag.ro. În dashboard vizualizați comenzile recent plasate, modifica adresa de livrare și adresa de facturare, puteti modifica parola si detaliile contului.

Îmi pot alege canalul de comunicare a statusului comenzii plasate pe www.idmag.ro?

Pentru a urmări comenzile este necesar să aveți cont deschis și aprobat de Smart ID România.

În secțiunea „Alerte și Update-uri” selectați modalitatea de informare pentru întreg procesul, de la plasarea comenzii, procesare, livrare, termen de primire, comunicare post plasare comenzi.

Click pe „Editați” selectați canalul de informare preferat:

| Email | Mesaj Text  | Telefon

Selectati “Abonare”

By default, canalul de comunicare este email. În cazul în care alegeți canale de comunicare alternative, veți fi contactat fie via telefon fie veți primi un mesaj text de la www.idmag.ro.

Răspundeti „Da” pentru a confirma înscrierea pentru notificări privind starea comenzii prin text. Veți primi mesaje text numai pentru notificările privind starea comenzii pe care ați ales să le primiți prin profilul dvs. de utilizator www.idmag.ro

Ce se întâmplă dacă nu primesc comanda până la data de livrare confirmată?

Dacă nu primiți comanda până la ora 17:00 la data de livrare programată, contactați-ne folosind adresa de email sau telefonul consultantului care v-a asistat în urma sau în timpul plasării comenzii.