, ,

Sistem Kiosk Zebra CC6000


  • Logistica
  • Retail

9,944.76 lei

SKU/PN: CC6000-10-3200LCWW
9,944.76 lei Adaugă în coș
SKU/PN: CC6000-10-3200PCWW
9,944.76 lei Adaugă în coș

Caracteristici generale

O soluție compactă și accesibilă cu Android pentru aplicații de autoservire

Datorită combinației dintre familiaritatea în utilizare oferită de o tabletă pentru publicul larg, platforma și funcțiile profesionale, CC6000 creează o experiență cu adevărat unică la cumpărături. Tableta elegantă de 10 inch aduce împreună elementele cele mai apreciate ale comerțului on-line și în magazin, alături de funcțiile de autoservire dorite de clienți și multe altele. În doar câteva secunde, cumpărătorii pot ridica o comandă, găsi un produs sau un preț, căuta informații, solicita asistență din partea unui vânzător; de asemenea, se pot conecta video cu un specialist și primi imediat răspunsuri la întrebările lor și, de asemenea, pot primi oferte personalizate, pot face cumpărături etc.

CC6000 aduce cele mai noi progrese tehnologice pe o platformă Android de vârf, pentru a configura o interacțiune cu clientul fără comparație în prezent și care are tot ceea ce este necesar pentru a crea o experiență fascinantă și în viitor. Datorită procesorului ultraperformant, interfeței Android familiare, ecranului multi-touch de înaltă definiție, funcțiilor de comunicare prin voce și video și NFC (comunicare în câmp apropiat), CC6000 oferă o experiență superioară, răspunzând și celor mai ridicate exigențe în materie de interactivitate și funcții multimedia. Deoarece oferă cele mai bune performanțe în categoria sa, utilizatorii pot scana cu ușurință orice articol din magazin, precum și codurile de bare de pe propriile dispozitive mobile. De asemenea, pentru departamentul de IT, CC6000 va fi mai ușor de integrat și de gestionat datorită abordării Zebra în ceea ce privește platforma și suitei de aplicații, utilități și instrumente de dezvoltare Mobility DNA de cel mai înalt nivel.

Piața primară pentru CC6000 este reprezentată de zonele de interacțiune cu clienții din sectorul de retail. Piețele secundare sunt Horeca și evenimente, sănătate publică și transporturi.

Aplicații pentru retail:

  • Autoservire clienți
  • Merchandising și afișare digitală
  • Vânzare asistată
  • Coordonare forță de muncă
  • Comparare produse
  • Afișarea în ecran complet a filmelor cu instrucțiuni și demonstrațiilor privind produsele
  • Verificare prețuri
  • Informații privind programele de fidelitate/recompense
  • Instrument de vânzare ghidată
  • Solicitare asistență

Aplicații Horeca și evenimente:

  • Acces instantaneu la informații, de exemplu: hărți ale hotelurilor, rezervări la restaurante/evenimente, cont de fidelitate, cazare
  • Mesaje publicitare/de marketing
  • Asistență pentru clienți prin comunicații de voce sau video

Aplicații pentru sănătate publică:

  • Acces instantaneu la hărțile spitalelor/planurile de etaj
  • Internare/externare
  • Asistență pentru pacienți/asistență în timp real prin comunicații de voce sau video

Aplicații pentru transporturi:

  • Acces instantaneu la programele de circulație ale companiilor de transport rutier/aerian/feroviar
  • Informații privind programele de fidelitate
  • Bilete
  • Asistență pentru clienți prin comunicații de voce sau video

Documente

Cosul tau
0