Soluția mobilă Linx
este special concepută pentru
utilizarea în furnizarea de utilități

Aplicația bazată pe tehnologia Push to Talk integrează într-o singură aplicație intuitivă toate funcțiile necesare echipei de intervenție și facilitează comunicarea instantanee a echipei de teren cu personalul de birou, acoperind accesul la date critice în timp real, în scopul de a reduce întreruperile în funcționare și de a asigura furnizarea unor servicii de înaltă calitate.

Vrei să afli primul în ce proiecte mai suntem implicați? Abonează-te la newsletter!

Abonare la newsletter
Sunt de acord cu Notificarea de prelucrare a datelor cu caracter personal.  Informatii suplimentare  aici.

Utilizarea soluției Linx în furnizarea utilităților integrează funcții de management rapid
al incidentelor și asigură simplificarea modului de colaborare în cadrul echipei

În era modernă a furnizării de servicii, viteza de reacție și eficiența remedierii defecțiunilor reprezintă
criterii fundamentale pentru menținerea unui nivel ridicat al satisfacției clienților. Tehnologia PTT (Push to Talk) permite reducerea timpului de lucru și comunicarea instantanee
între membrii echipei, prin apăsarea unui singur buton, indiferent de locație.

Care sunt principalele funcții ale soluției Push to Talk?

Comunicare simplă prin apelare rapidă

PTT dispune o conexiune instantanee, o acoperire a semnalului semnificativ mai ridicată decât în cazul rețelei mobile, însă totodată salvează istoricul comunicărilor, acoperind o varietate largă, de la apeluri individuale, prioritare sau de grup, la mesaje text și mesaje de stare.

Transmitere instantanee a informațiilor

Informațiile înregistrate în aplicație se transmit utilizatorilor în timp real, prin intermediul internetului: atât date, cât și documente, fotografii sau clipuri video. Platforma poate fi conectată la internet, cu diverse aplicații mobile, device-uri și în portal de tip Cloud.

Creare de grupuri și alocare de roluri și resurse

În cadrul aplicației Push to Talk există posibilitatea de a crea și gestiona drepturi de alocare a echipelor și a resurselor necesare pentru fiecare tip de intervenție pe teren, se pot desemna zone și repere și de asemenea se poate administra activitatea echipelor trimise pe teren.

Localizare în timp real

Sistemul Linx (PTT) permite geolocalizarea automată a device-ului (și implicit a utilizatorului), fără a fi necesară comunicarea coordonatelor GPS, iar verificarea și cooerdonarea eficientă a resurselor umane și materiale alocate poate fi realizată prin intermediul hărților interactive.

Informare automată a statusului

Semnalarea unor situații anormale este transmisă în timp real către personalul din back-office, fiind posibilă setarea unor alerte personalizate în funcție de reperele dorite sau de zona de activitate. Totodată, există și mesajele de panică prin intermediul butonului de urgență.

Urmărirea gestiunii pe baza datelor analitice

Statusul lucrărilor, al resurselor implicate, dar și performanța și siguranța personalului pot fi monitorizate cu ajutorul modulului Linx, care include o varietate largă de rapoarte predefinite, pe care le puteți solicita pentru a analiza simplu si rapid informațiile colectate.

Utilizarea Push to Talk în utilități:
beneficiile digitalizării cu ajutorul echipamentelor specializate robuste

Care sunt cele mai importante beneficii ale soluției Push to Talk de la Linx?

Comunicare simplă și rapidă:

Utilizarea tehnologiei moderne Push to Talk facilitează comunicarea foarte rapidă între membrii echipei, fără formarea numărului de telefon, astfel economisind timp prețios pentru realizarea mai rapidă a lucrărilor efectuate pe teren, atât pentru mentenanță, cât și pentru soluționarea unor avarii.

Eficiență ridicată în realizarea intervenției:

Interfața soluției din back office permite gestionarea și analiza rapidă a istoricului activității din teren, prin acces în timp real la informațiile introduse în aplicație: date, imagini sau filmări realizate la locul intervenției.

Simplitate în utilizare:

Fiabilitatea, simplitatea utilizării și integrarea funcțiilor utile în furnizarea de soluții determină lunar peste 2 miliarde de utilizatori să folosească soluția completă PTT de la Linx, ce include PC Push to Talk și Linx Dispatch, beneficiind astfel de toate informațiile necesare în cadrul unei singure aplicații.

Raportare digitală și precisă:

Toate informațiile culese de pe teren sunt disponibile în timp real într-o singură aplicație și nu mai este necesară completarea unor formulare pe hârtie, a căror urmărire ar fi dificil de realizat. Soluția PTT de la Linx oferă informații transparente, inclusiv în ceea ce privește geolocalizarea: distanțe, viteză etc.

Buton de panică:

Similar cu funcția de apelare a coechipierilor sau a personalului din back office prin apăsarea unui singur buton CYRN, aplicația Push to Talk este prevăzută cu un buton de panică integrat pe o brățară, pentru a se putea transmite rapid mesaje în cazurile de urgență.

Productivitatea echipelor din teren:

Activitatea echipei de pe teren poate fi gestionată și urmărită în timp real, printr-o interfață web simplu de utilizat, fiind posibilă chiar monitorizarea pe o hartă interactivă. Astfel, implementând soluția PTT puteți analiza în timp real productivitatea echipelor de teren, în funcție de unii indicatori de performanță.

De ce echipamentele robuste oferite de Smart ID reprezintă alegerea corectă?

Sunet de înaltă calitate

Rezistență la apă

Rezistență la praf

Rezistență la șocuri mecanice

Testimoniale – Ce spun clienții despre noi

„În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante și desplay-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea și ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate și disponibilitatea specialiștilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului.”

Dragoș Gabriel Stoica, Manager de proiect Caroli Foods

„În toate centrele logistie și magazinele noastre din România activitatea se desfășoară mai rapid și mai eficient, grație tehnologiei de ultimă generație furnizată de SmartID Dynamics. În plus, datorită asistenței complete și service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanță cu cerințele clienților și valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa.”

Iulian Stroe, Director adjunct IT, REWE România SRL

Smart ID oferă asistență tehnică ușor accesibilă:

Permite monitorizarea facilă a echipamentului și software-ului;
Include funcţii flexibile de service și intervenţii minime de securitate;
Integrează o aplicaţie nativă POS şi mod POS;
Oferă posibilități de personalizare în funcţie de reglementările aplicabile industriei.

Resurse

Solicită expertiza consultantului pentru soluția Linx Push to Talk

    Informaţii suplimentare aici.

    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • YouTube