Comunicare simplă și rapidă:
Utilizarea tehnologiei moderne Push to Talk facilitează comunicarea foarte rapidă între membrii echipei, fără formarea numărului de telefon, astfel economisind timp prețios pentru realizarea mai rapidă a lucrărilor efectuate pe teren, atât pentru mentenanță, cât și pentru soluționarea unor avarii.
Eficiență ridicată în realizarea intervenției:
Interfața soluției din back office permite gestionarea și analiza rapidă a istoricului activității din teren, prin acces în timp real la informațiile introduse în aplicație: date, imagini sau filmări realizate la locul intervenției.
Simplitate în utilizare:
Fiabilitatea, simplitatea utilizării și integrarea funcțiilor utile în furnizarea de soluții determină lunar peste 2 miliarde de utilizatori să folosească soluția completă PTT de la Linx, ce include PC Push to Talk și Linx Dispatch, beneficiind astfel de toate informațiile necesare în cadrul unei singure aplicații.
Raportare digitală și precisă:
Toate informațiile culese de pe teren sunt disponibile în timp real într-o singură aplicație și nu mai este necesară completarea unor formulare pe hârtie, a căror urmărire ar fi dificil de realizat. Soluția PTT de la Linx oferă informații transparente, inclusiv în ceea ce privește geolocalizarea: distanțe, viteză etc.
Buton de panică:
Similar cu funcția de apelare a coechipierilor sau a personalului din back office prin apăsarea unui singur buton CYRN, aplicația Push to Talk este prevăzută cu un buton de panică integrat pe o brățară, pentru a se putea transmite rapid mesaje în cazurile de urgență.
Productivitatea echipelor din teren:
Activitatea echipei de pe teren poate fi gestionată și urmărită în timp real, printr-o interfață web simplu de utilizat, fiind posibilă chiar monitorizarea pe o hartă interactivă. Astfel, implementând soluția PTT puteți analiza în timp real productivitatea echipelor de teren, în funcție de unii indicatori de performanță.