Eficientizare optimă a resurselor:
Utilizarea tehnologiei moderne facilitează planificarea tuturor activităților necesare și a resurselor implicate, pentru organizarea eficientă a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, a echipelor trimise în teren și a întregii intervenții.
Creșterea productivității: reducerea timpului intervenției cu până la 25%:
Utilizatorii din back office au acces în timp real la informațiile introduse în aplicație, ceea ce determină o viziune de ansamblu asupra tuturor proceselor și a posibilităților de eficientizare a disponibilității personalului, atât în activitățile de rutină, cât și de intervenții de urgență.
Reducerea cheltuielilor totale de exploatare:
Cu ajutorul automatizării în industria utilităților, se obțin atât performanțe mai ridicate la nivelul tuturor proceselor, cât și reducerea timpului necesar deplasării în sine al echipei, cel al intervenției și costurile de administrar și raportare.
Îmbunătățirea nivelului de siguranță:
Concomitent cu furnizarea unor instrucțiuni de siguranță în activitate, utilizarea unor echipamente specializate de înaltă tehnologie asigură atât desfășurarea corespunzătoare a activităților de intervenție sau mentenanță, însă contibuie și la siguranța personalului din teren.
Furnizare neîntreruptă a serviciilor:
Dacă uneori avariile sunt inerente și nu pot fi adoptate măsuri de prevenție pentru orice situație survenită, tehnologia de ultimă generație Workforce Management ajută la identificarea echipei celei mai potrivite pentru intervenție și a pieselor necesare, reducând astfel durata întreruperilor.
Extinderea ciclului de viață al activelor:
Soluția inteligentă Workforce Management furnizează informații în timp real referitoare la statusul activelor din rețeaua de utilități, astfel facilitând realizarea unei strategii eficiente pentru o funcționare fiabilă pe termen lung și pentru optimizarea ciclului de viață al acestora.
Data analysis: analiză, măsurare și scalare a parametrilor:
Decidenții vor putea analiza în timp real de indicatorii de performanță: colectarea datelor de la unitățile de pe teren se realizează atât automat cu ajutorul tehnologiei inovative ce stă la baza soluției, cât de asemenea off-line și on-line, prin intermediul echipamentelor mobile utilizate de echipa de teren.