Simplifică intervențiile și mentenanța rețelelor de utilități

Smart Workforce Management reprezintă o soluție foarte eficientă pentru domeniul utilităților, ce asigură reducerea numărului de incidente, un management optim al resurselor și îmbunătățirea activității de mentenanță preventivă pentru asigurarea furnizării unor servicii de înaltă calitate.

Vrei să afli primul în ce proiecte mai suntem implicați? Abonează-te la newsletter!

Abonare la newsletter
Sunt de acord cu Notificarea de prelucrare a datelor cu caracter personal.  Informatii suplimentare  aici.

Automatizează și îmbunătățește productivitatea echipelor de suport și mentenanță!

Soluția de management al incidentelor, intervențiilor și mentenanței în teren permite
o mai bună planificare a activităților zilnice, comunicarea eficientă între personalul din back office și echipele din teren,
dar și o reducere semnificativă a costurilor totale.

Beneficiile soluției Workforce Management
pentru monitorizarea activității de furnizare a utilităților

Eficientizare optimă a resurselor:

Utilizarea tehnologiei moderne facilitează planificarea tuturor activităților necesare și a resurselor implicate, pentru organizarea eficientă a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, a echipelor trimise în teren și a întregii intervenții.

Creșterea productivității: reducerea timpului intervenției cu până la 25%:

Utilizatorii din back office au acces în timp real la informațiile introduse în aplicație, ceea ce determină o viziune de ansamblu asupra tuturor proceselor și a posibilităților de eficientizare a disponibilității personalului, atât în activitățile de rutină, cât și de intervenții de urgență.

Reducerea cheltuielilor totale de exploatare:

Cu ajutorul automatizării în industria utilităților, se obțin atât performanțe mai ridicate la nivelul tuturor proceselor, cât și reducerea timpului necesar deplasării în sine al echipei, cel al intervenției și costurile de administrar și raportare.

Îmbunătățirea nivelului de siguranță:

Concomitent cu furnizarea unor instrucțiuni de siguranță în activitate, utilizarea unor echipamente specializate de înaltă tehnologie asigură atât desfășurarea corespunzătoare a activităților de intervenție sau mentenanță, însă contibuie și la siguranța personalului din teren.

Furnizare neîntreruptă a serviciilor:

Dacă uneori avariile sunt inerente și nu pot fi adoptate măsuri de prevenție pentru orice situație survenită, tehnologia de ultimă generație Workforce Management ajută la identificarea echipei celei mai potrivite pentru intervenție și a pieselor necesare, reducând astfel durata întreruperilor.

Extinderea ciclului de viață al activelor:

Soluția inteligentă Workforce Management furnizează informații în timp real referitoare la statusul activelor din rețeaua de utilități, astfel facilitând realizarea unei strategii eficiente pentru o funcționare fiabilă pe termen lung și pentru optimizarea ciclului de viață al acestora.

Data analysis: analiză, măsurare și scalare a parametrilor:

Decidenții vor putea analiza în timp real de indicatorii de performanță: colectarea datelor de la unitățile de pe teren se realizează atât automat cu ajutorul tehnologiei inovative ce stă la baza soluției, cât de asemenea off-line și on-line, prin intermediul echipamentelor mobile utilizate de echipa de teren.

Workforce Management permite automatizarea în furnizarea de utilități, cu ajutorul echipamentelor moderne!

Funcționalitățile soluției Workforce Management pentru furnizarea de utilități

Furnizarea informațiilor necesare în timp real

Înlesnirea comunicării cu echipele mobile și cu clienții

Conectare mobilă și rapidă la rețeaua de utilități

Documentarea precisă și completă a proceselor

Gestionarea activității de management a resurselor

Organizarea și monitorizarea statusului lucrărilor

Posibilitatea de ierarhizare și prioritizare a intervențiilor

Furnizarea de rapoarte de analiză avansată a datelor

Testimoniale – Ce spun clienții despre noi

„Buna funcționare a terminalelor mobile Zebra și Datalogic este esențială pentru desfășurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal și pentru asigurarea unei calități ridicate a livrărilor. Suntem bucuroși că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesioniști care înțeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeași promptitudine și ne asigură intervenții de service în condiții excelente.”

Dan Săcuiu, Director IT Gebrüder Weiss

„În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante și desplay-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea și ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate și disponibilitatea specialiștilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului.”

Dragoș Gabriel Stoica, Manager de proiect Caroli Foods

Care sunt principalele module ale soluției Wokforce Management?

Managementul resurselor

Utilizând acest modul pot fi configurați principalii parametri necesari, precum active și servicii, status resurse și alocare de materiale și echipe adecvate pentru diferite tipuri de intervenții. Pe baza informațiilor înregistrate, pot fi realizate planificări de utilizare optimă a resurselor și de îmbunătățire a ciclului de viață.

Alocarea comenzilor de lucrări

Organizează alocarea în timp real a lucrărilor și include colectarea și documentarea automată, digitală, a unor informații de bază, precum utilizarea echipamentelor și a materialelor, la unitatea de intervenție și chiar la timpul de lucru al echipei de intervenție. Permite introducerea de indici și a fotografiilor din teren.

Programare şi atribuire

Personalul din back office deține drepturi de atribuire a intervențiilor din programul zilnic, în funcție de capacitatea de lucru, de reursele deținute de echipa de intervenție și de disponibilitatea acesteia. Există posibilitatea de prioritizare și clasificare a intervențiilor după tipul acestora.

Alertare în timp real

În funcție de drepturile utilizatorului, poate atinge diferite niveluri de acces și notifică personalul atât prin mesaje tip text, e-mail sau prin alte canale. Informațiile distribuite pot include starea comenzilor de lucrări, defecțiuni ale echipamentelor, necesar de piese de schimb sau chiar solicitări ale clienților.

Modul mobil

Acest modul permite accesibilitatea informațiilor atât on-line, cât și off-line și input-ul mobil al personalului de pe teren, prin intermediul unui terminal mobil de tip tabletă, smartphone și chiar smartwatch. În cadrul modulului pot fi gestionate harțile de navigație, conținutul media și chiar valoarea lucrării.

Managementul mijloacelor fixe și al OI

Echipamentele înregistrate în rețea pot fi controlate în evoluție în funcție de program, comandă, locație, codul pieselor și echipa de intervenție. În istoric, urmărirea se realizează de la recepție și până la transferul pe autovehicule de intervenție. Analiza înregistrărilor asigură intervenția rapidă în caz de avarie.

Smart ID oferă asistență tehnică ușor accesibilă:

Permite monitorizarea facilă a echipamentului și software-ului;
Include funcţii flexibile de service și intervenţii minime de securitate;
Integrează o aplicaţie nativă POS şi mod POS;
Oferă posibilități de personalizare în funcţie de reglementările aplicabile industriei.

Resurse

Solicită expertiza consultantului pentru soluția Workforce Management

    Informaţii suplimentare aici.

    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • YouTube